Wednesday, October 19, 2011

7 bulan

Entah beberapa kali niat menerbitkan entri saya terbantut. Jika sudah mempunyai anak 2 bulan akan datang, sudah pasti masa agak mencumburi untuk menjengah blog yang sudah basi ini.

Pada pembaca yang masih setia (Saya tak fikir mereka masih ada), jangan berputus asa membaca. Saya pasti blog ini tidak akan berakhir lagi. Hanya masa yang menentukannya untuk bercerita. Mungkin lama atau seketika saja.

Sewaktu ini, saya sedang menaip sambil ditendang-tendang si comel. Usia 7 bulan mungkin sudah kira matang didalam bagasi saya. Cuma tinggal 2 bulan sahaja lagi untuk membuka hadiah yang diberi oleh Suami. Pada suatu ketika, Si comel diam tanpa bertendang. Memandangkan saya seorang ibu yang prihatin, rumah sakit jadi aduan. Ditahan 5 jam untuk pemeriksaan. Sang doktor cina mari, si comel takut terus tendang-tendang dengan kuat sambil berpusing 45%. Bagus!! Ini yang saya mahukan.

Sampai disini sahaja. Salam

No comments: